Kohaletoimetamine ja tasumine

Tasumine ja kohaletoimetamine

1. Tellimuse vormistamise järel saadetakse Teie meilile arve, mida saate tasuda igal enda jaoks mugaval viisil.
2. Toote hind ei muutu alates tellimuse vormistamise hetkest.
3. Suhtume tõsiselt Teie turvalisusse, mistõttu ei palu arvete tasumist meie kodulehe kaudu.
4. Selleks et ostu sooritamine oleks lihtsam ega kurnaks Teie pere eelarvet, võite soetada kõike ka järelmaksuga. Üksikasju saate täpsustada meie müügijuhiga.
5. Tellimuse kohaletoimetamine algab arve tasumise järel.
6. Tarne võtab 2-4 nädalat aega.
7. Täpsest tarnetähtajast annab teada meie müügijuht.
8. Tallinna piires on kohaletoimetamine tasuta.
9. Eesti piires tellimisel tuleb tasuda tarnekulud 35 eurot. Juhul kui tellimuse hind ületab 3000 eurot, on kohaletoimetamine tasuta.
10. Juhul kui omanik polnud kokkulepitud ajal kodus ja me peame tellimuse teist korda kohale toimetama, maksab tellija ise tarnekulud kinni.
11. Tarnetähtaja ja -tingimuste määramisel palume teavitada meie müügijuhti võimalikest takistustest sihtpunkti jõudmiseks – nt turvatud eraterritoorium, pinnastee, madalad puud jms –, et me leiaksime sobiva transpordivahendi. Samuti palume teavitada, kui korter asub kõrgel korrusel ja/või majas puudub lift, et saadaksime ka vajaliku arvu laadijaid.
12. Tarnija ei vastuta hilinemisega kohale toimetatud kauba eest, juhul kui tellija antud info ligipääsuteede ja aadressi kohta ei vasta tegelikkusele.